громадська організація

81130, с.Сокільники, Пустомитівський район, тел. 068 560 30 18
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanishUkrainian

       

admin

admin

Група швидкого реагування

Опубліковано в Наші новини Вівторок, 03 березня 2015 09:36 0

 У с. Сокільники створено Групу швидкого реагування з метою запобігання порушень громадського порядку, крадіжок та розбійницьких нападів.

Для  досягнення  максимальної  ефективності  при  формуванні  такої  групи  необхідно  створити

схематичну  карту   населеного  пункту,на  якій,починаючи  з  якогось  умовного  місця, нанести  та 

позначити  певною  номерацією  кожен  об’єкт,який  береться  під  охорону.

                            Пропонуємо  схему  створення  такої  групи:

1. Поділити  території  на  сектори,в  які  входять  учасники,проживаючі  на даній  території  враховуємо:

   - Специфіку  місцевості,всі  можливі  в`їзди  та  виїзди  магістралі  та  переїзди  через  них;

   - Річки  та  потічки;

   - Висоти  та  низини;

   - Освітлюваність  місцевості  в  нічний  час, наявність  камер  відеоспостереження;

   - Об’єктів,  де  є  власна  охорона.

2. Учасники  даного  сектору  обирають  свого  координатора. При  обранні  координатора  враховують:

    - Організаторські  здібності  людини;

    -Людина  проводить  багато  часу  на  території  сектору;

    -Добре  знає  місцевість  і  місцевих  жителів;

    -Володіє  транспортом  та  офіційно  зареєстрованою  зброєю;

3. Швидке повідомлення  про  небезпеку:

    - Найефективніше використання  мобільних  операторів;

    - Телефони  ніколи  не  виключаються;

    - Якщо  абонент  передзвонив  та  нічого  не  повідомляє  (Якщо  немає  такої  можливості, це        означає  про тривогу) будь  якому  учаснику .

    - Отримавши  знак  тривоги,  будь  який  учасник  негайно  виїжджає на  місце  події,  одночасно  повідомляючи  інших.

    - Необхідно  спробувати  зв’язатися  з  об’єктом, що  подав  знак  тривоги  (Якщо  об’єкт  не  відповідає, це  підтверджує  тривогу).

4. Після  прибуття  на  місце  тривоги  учасникам  необхідно:

    - Заблокувати  шляхи  відступу  нападників;

    - Спробувати  зв’язатися  з  об’єктом, що  подав  знак  тривоги;

    -При  підтвердженні  нападу  повідомити  правоохоронні  органи.

При  необхідності  такі  групи  можуть  використовуватися  для  підтримання  громадського  правопорядку, а  також  для  забезпечення  безпеки  при  проведенні  мостивих  заходів  та ін.

Основні зміни у застосуванні РРО: коментують податківці

12.02.2015 

 

0 / 0

ДФСУ нагадала та роз’яснила основні зміни у правилах застосування РРО з 1 січня 2015 року

 

ДФСУ у листі від 10.02.2015 року №4315/7/99-99-22-07-03-17 нагадала та роз’яснила основні зміни у застосуванні РРО, внесені Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VIII

1) Основною зміною є те, що застосовувати РРО не потрібно:

 - підприємцям - платникам єдиного податку 2-ї і 3-ої  груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, 

- платникам єдиного податку 1-ої групи.

У всіх інших випадках платники ЄП фізособи-підприємці 2-ої і 3-ої груп зобов'язані застосовувати РРО.

Такі зміни стосуються конкретно визначеного способу діяльності, а не окремих форм ведення госпдіяльності та системи оподаткування. Зокрема, зазначені підприємці - платники ЄП мають можливість проводити розрахунки без застосування РРО, а інші госпсуб'єкти керуватимуться нормою щодо зобов'язання видавати особі, яка отримує товар (послугу), розрахунковий документ встановленої форми. 

В чому підозрюють суддів ОАС Києва?

Опубліковано в Нам це цікаво Понеділок, 16 лютого 2015 15:45 0

В чому підозрюють суддів ОАС Києва?

 

 

16.02.2015 

Слідчі столичної прокуратури проводили обшук в приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва (вул. Командарма Каменєва, 8) в рамках кримінального провадження, розпочатого за ч. 1 ст. 364 (Зловживання владою або службовим становищем) та ч. 1 ст. 366 (Службове підроблення) Кримінального кодексу України.

 

З’ясувалося, що судді протягом 2012-2015 років вносили недостовірні відомості щодо дати прийняття рішень до офіційних документів - ухвал, постанов та інших судових рішень, повідомили "ЗіБ" у прокуратурі м. Києва. За попередньою інформацією, в дні прийняття рішень вони знаходились за межами України. Про це, зокрема, свідчить інформація, яка була надана Державною прикордонною службою України.

Наразі правоохоронці вилучають техніку та документи. Крім того, перевіряються дані, які були

внесені до табелів обліку робочого часу.

Нагадаємо, судді ОАСК назвали обшук спробою тиску на них.

 

 

  Громадська ораганізація "Саме Україна" запрошує усіх бажаючих відвідати заняття щодо базових прийомів самооборони для жінок та чоловіків, будь якого віку та рівня підготовки. Проводиться попередній запис бажаючих за телефоном нашої організації. 

  Також будуть проводитися заняття щодо надання першої медичної допомоги потерпілим.

  Краще все уміти, але щоб не прийшлось застосовувати, в наш тяжкий час, просимо Вас брати участь в заняттях, щоб знати як діяти в кретичній ситуації, запобігти паніці та втрати часу для потерпілого через ненадання першої медичної допомоги.

Наші цілі

Опубліковано в Системні 0

ВИТЯГ ІЗ СТАТУТУ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «САМЕ УКРАЇНА»

  

2.МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

 2.1. Метою діяльності Організації є: здійснення громадського контролю за органами державної влади, державними установами, правоохоронними органами та органами місцевого самоврядування, недопущення свавілля чиновників та працівників правоохоронних органів.

2.1.1. Окремо можна виділити супутні види діяльності Організації такі як:

сприяння розбудові правової держави і становленню громадянського суспільства на засадах принципу верховенства права; впровадження та розвиток індивідуальної правової, політичної свідомості та культури серед населення; сприяння підвищенню рівня економічного, соціального, культурного розвитку територіальних громад; налагодження конструктивного діалогу з органами державної влади і місцевого самоврядування, активна участь у житті територіальних громад Львівської обасті; задоволення основних соціально -економічних потреб територіальних громад Львівської області, захист їх законних, соціальних, економічних, вікових та інших суспільних прав й інтересів; надання допомоги територіальним громадам Львівської області, а також членам Організації в усіх сферах суспільного життя; сприяння підтримання громадського порядку, сприяння антикорупційній діяльності, підтримка та представництво малого та середнього бізнесу в органах державної влади та органах місцевого самоврядування,  тощо.

2.2. Для досягнення мети (цілей) Організація, в межах чинного законодавства, ставить перед собою наступні завдання:

2.2.1. сприяння місцевим, регіональним, загальнодержавним та міжнародним програмам, що спрямовані на поліпшення соціально-економічного становища населення та представників територіальних громад Львівської області;

2.2.2. сприяння соціальному захисту членів Організації;

2.2.3. сприяння розвитку науки й освіти, реалізації науково-освітніх програм, надання допомоги населенню у цих сферах, особливо соціально-незахищеним верствам населення;

2.2.4. сприяння реалізації принципу прозорості та врахування громадської думки під час здійснення державної регуляторної політики, обов'язковості і своєчасності доведення прийнятих регуляторних актів до відома фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань

2.2.5. визначення та пропагування найефективніших місцевих проектів, ініціатив, які б сприяли динамічному соціально-економічному розвитку Львівської області;

2.2.6. сприяння забезпеченню дотримання прав людини та поліпшенню соціально-економічних умов проживання;

2.2.7. сприяння участі громадськості в обговоренні та вирішенні важливих питань місцевого та регіонального значення; 

2.2.8. сприяння вихованню та формуванню здорового, духовно та морально стійкого покоління українців;

2.2.9. організація та забезпечення виконання програм моніторингу діяльності уряду, центральних органів виконавчої влади, органів виконавчої влади на місцях, територіальних підрозділів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо формування та реалізації державної політики, спрямованої на вирішення актуальних проблем загальнодержавного та/чи місцевого розвитку;

2.2.10. сприяння участі громадських інституцій у формуванні місцевих самоврядних структур для здійснення громадського контролю за діяльністю органів влади та місцевого самоврядування;

2.2.11. сприяння реалізації принципів народовладдя, верховенства права та патріотизму;

2.2.12.сприяння створенню для кожного громадянина якнайширших можливостей вираження політичної волі для задоволення своїх політичних, економічних, соціальних, духовних та гуманітарних інтересів;

2.2.13. відпрацювання механізмів громадського впливу на діяльність органів та посадових осіб органів державної влади, а також місцевого самоврядування, та їх корегування у відповідності до інтересів громадян;

2.2.14. здійснення громадського контролю за діяльністю органів державної влади та місцевого самоврядування;

2.2.15. обмін інформацією та спеціалістами з іншими громадськими організаціями, у т. ч. і іноземними;

2.2.19. співпраця з недержавними, всеукраїнськими та регіональними організаціями України та за її межами з питань статутної діяльності;

2.2.20. сприяння в поліпшенні умов для ведення та розвитку малого та середнього підприємництва;

2.2.21. сприяння в представництві інтересів малого та середнього бізнесу в органах державної влади та органах місцевого самоврядування;


            3.З МЕТОЮ ЗДІЙСНЕННЯ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЯ МАЄ ПРАВО

 3.1. Представляти й захищати свої законні інтереси, інтереси своїх членів та представників територіальних громад Львівської області у державних органах, установах, організаціях, органах місцевого самоврядування, неурядових організаціях, юридичних особах незалежно від форми власності та галузевої приналежності;

3.2. одержувати від органів державної влади та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для реалізації своєї мети й завдань;

3.3. вносити відповідні пропозиції до органів державної влади місцевого самоврядування, та управління з питань діяльності Організації;

3.4. на добровільних засадах засновувати або вступати в спілки (організації) тощо, у тому числі міжнародні, укладати угоди про співробітництво й взаємодопомогу;

3.5. підтримувати прямі міжнародні контакти з організаціями громадян інших країн, укладати відповідні угоди та брати участь у міжнародних заходах з питань діяльності організації, що не суперечать міжнародним зобов’язанням України;

3.6. розповсюджувати інформацію й пропагувати свої ідеї, мету та цілі;

3.7. засновувати засоби масової інформації;

3.8. укладати будь-які правочини цивільно-правового характеру, набувати майнові та немайнові права, нести обов’язки, бути позивачем та відповідачем у суді, мати у власності кошти та інше майно, відкривати рахунки в установах банків у національній та іноземній валюті, необхідні для здійснення статутних завдань Організації;

3.9.  одержувати на умовах оренди або тимчасового безкоштовного користування будівлі, обладнання, транспортні засоби та інше нерухоме чи рухоме майно, що необхідне для здійснення статутних завдань Організації;

3.10. засновувати підприємства та організації з правами юридичної особи, спілки громадських об’єднань;

3.11. публікувати наукові та методичні результати діяльності Організації, проводити інформаційно-роз'яснювальну роботу;

3.12. проводити масові заходи (збори, мітинги, демонстрації, тощо), у спосіб, визначений законодавством;

3.13. сприяти в організації та проведенні змагань, турнірів, іншіх форм спортивних заходів, круглих столів, семінарів, конференцій, виставок, консультацій із залученням представників громадськості, органів державної влади та місцевого самоврядування, експертів з різних галузей суспільного життя, у т. ч. міжнародних;

3.14. мати власну символіку, яка підлягає державній реєстрації в порядку, визначеному законодавством України, популяризувати свою назву та символіку;

3.15. створювати та безкоштовно реалізувати різноманітні проекти, запроваджувати програми, що не суперечать чинному законодавству;

3.16. отримувати фінансову, матеріально-технічну та іншу допомогу від органів державної влади місцевого самоврядування, й управління науково-виробничих об’єднань (національних та міжнародних), комерційних структур, релігійних організацій та благодійних фондів, організацій, а також фізичних осіб;

3.17. бути суб'єктом надання соціальних послуг у встановленому законодавством порядку;

3.18. має право брати участь у порядку, визначеномузаконодавством, у роботіконсультативних, дорадчих та іншихдопоміжнихорганів, щоутворюються органами державноївлади, органами місцевогосамоврядування для проведенняконсультацій з громадськимиоб'єднаннями та підготовкирекомендацій з питань, щостосуютьсясферидіяльностіОрганізації;

3.19. самостійно готувати аналіз впливу нормативно-правових актів, розроблених органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, на регульовані ними сфери суспільної життєдіяльності, відстежувати результативність цих актів, подавати за наслідками проведеного моніторингу зауваження та пропозиції органам виконавчої влади чи місцевого самоврядування або органам, які, відповідно до закону, уповноважені  ухвалювати рішення про необхідність їх перегляду;

3.20. розглядати звернення членів Організації та будь-яких інших осіб, пов’язані з порушенням їх соціальних та інших прав, представляє інтереси членів Організації у відносинах із органами державної влади, місцевого самоврядування, третіми особами;

3.21. у випадках, передбачених законодавством, брати участь у розробці проектів регуляторних актів;

3.22. подавати зауваження та пропозиції щодо оприлюднених проектів регуляторних актів, брати участь у відкритих обговореннях питань, пов'язаних з регуляторною діяльністю;

3.23. здійснювати інші права, не заборонені законом.

3.3. Для виконання статутних завдань Організація взаємодіє відповідно до законодавства з державними органами, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, іншими підприємствами, організаціями та установами, громадськими об'єднаннями.

 

Про нас

Опубліковано в Системні 0

Громадянська організація «САМЕ УКРАЇНА»  — об`єднання громадян з метою активізації громадської участі в політичному процесі шляхом вироблення і впровадження моделей впливу громадян на діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування в України.

Громадянська організація «САМЕ УКРАЇНА»  -  це неполітична, неурядова, фінансово незалежна, позапартійна організація. 

Ми хочемо працювати для розвитку громадянського суспільства в Україні, яке є фундаментом суверенної, незалежної, демократичної, соціальної, правової держави.

Стратегічні цілі Громадянської мережі «САМЕ УКРАЇНА»:

  • Забезпечення відкритості і прозорості діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні.
  • Підтримка та розвиток суспільних груп і середовищ на рівні місцевих громад, їх об'єднання в загальноукраїнську мережу співпраці і комунікації.
  • Розробка та впровадження інноваційної системи навчання громадських активістів.

Пріоритетні напрямки діяльності Громадянської мережі «САМЕ УКРАЇНА»:

  • Інформованість  суб’єктів господарювання в умовах податкової реформи
  • Освітня політика - розробка та апробація механізмів комплексного громадського спостереження за зовнішнім незалежним оцінюванням (ЗНО) в та вступною кампанією до вищих навчальних закладів, протягом всіх етапів процесу.
  • Житлово-комунальна політика - розробка та впровадження в Україні дієвої інституціолізованої моделі організацій співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).
  • Виборчий процес - забезпечення комплексного довготермінового моніторингу та аналізу виборчого процесу і програмної діяльності політичних партій в Україні, спостереження під час виборів.
  •  

Форми та методи нашої роботи:

  • Захист прав та громадських інтересів
  • Моніторинг та громадський контроль 
  • Дослідження та аналіз політики
  • Громадянська освіта
  • Правоосвіта та правозахист громадян
  • Громадське медіа-лобіювання
  • Громадська журналістика
  • Акції прямої дії
  • Розвиток законодавства

Принципи:

  1. децентралізація управління 
    цей принцип означає, що, поряд із реалізацією загальнонаціональних завдань Мережі, які обов’язкові до виконання, велика увага буде приділена реалізації локальних стратегій та локальних кампаній з урахуванням особливостей та потреб регіону, області чи сектора як таких, що сприятимуть реалізації завдань Громадянської Мережі та не суперечитимуть її загальнонаціональній стратегії
  2. вільна комунікація
    повідомлення, контакти, спільні акції між структурними одиницями мережі заохочуватимуться і вітатимуться, так як сприятимуть більшій інституціоналізації та мотивації структурних підрозділів мережі, а також підвищують її життєздатність та стійкість до зовнішніх інтервенцій
  3. багатолідерність
    даний принцип означає побудову структури «знизу», опираючись насамперед на громадянських активістів, що підвищує її стабільність, оновлюваність та розвиток. Відповідальність за окремі завдання та ділянки роботи локалізована на конкретних менеджерах, але на них також лежить відповідальність за підготовку адекватної заміни та періодичну ротацію керівного складу. Це суттєво збільшує мотиваційний елемент та зменшує негативні наслідки використання владних важелів окремими людьми. Стратегічні напрямні розвитку структурних підрозділів Мережі визначають локальні коордради, зменшуючи таким чином вплив проблемного «фактора вождя» в прийняті рішень і частки неоптимальних рішень
  4. самоврядність
    всі стратегічні рішення щодо діяльності мережі громадських активістів та центрів активності приймається з урахуванням точок зору територіальних представництв консолідованим органом на засадах демократичності, відкритого голосування або консенсусу
  5. політична незаангажованість 
    діяльність Мережі заборонено використовувати у виборчій кампанії на користь кандидатів, партій або блоків
  6. політична відкритість
    мета та завдання, а також принципи, методи, засоби роботи Мережі є відкритою інформацією загальнодоступного характеру
  7. фінансова відкритість
    фінансування Мережі здійснюється відкрито і всі структурні підрозділи зобов’язані в кінці періодів (кінець проекту, року, кампанії тощо) оприлюднювати фінансову інформацію та звіт про діяльність
  8. фінансова незалежність
    будь-які фінансові донори не мають інших важелів впливу на стратегію чи тактику роботи Мережі, окрім дорадчого, з обов’язковим погодженням координаційним органом Мережі відповідного рівня

Фотогалерея

Опубліковано в Фото 0

IMG20150208140444
IMG20150208140503
IMG20150208140535
IMG20150208140520
IMG20150208140557
IMG20150208140616
IMG20150208140631
IMG20150208140651
IMG20150208140713
IMG20150208140733